HTML

Woohoo, USA!

USA ösztöndíjamról szóló blog

Friss topikok

  • MoonTiger: Látod drága, már csak neked kell egy amerikai milliomost kifognod :) Aki remélhetőleg másfél héten... (2011.09.19. 20:34) Szept. 18. Vasárnap
  • FrostySilver: @mizrolist: Végülis csak nem használom azt a nevemet. xD (2011.09.17. 16:49) Szept. 12. Hétfő
  • FrostySilver: @MoonTiger: Igen, ezek eléggé amerikaiak. :) (2011.09.10. 05:21) Szept. 7. Szerda

Címkék

Szept. 8. csütörtök

2011.09.10. 04:25 FrostySilver

(09. 09.: Tegnap este nem tudtam blogolni, mert csak az én gépemen megy a net, és másra használtuk.)

Hajnal 3 óta fent vagyok gyakorlatilag. Úgy érzem magam pont, mint mikor sokáig fent vagyok, aztán megpróbálok délig aludni, hogy meglegyen a 8 óra, de persze nem megy.
Ma jó kis túrát tettünk NYC-ben.
Első volt a Chrysler Building, de a Kingpin főhadiszállását ;) csak kívülről fotóztuk le.
Grand Central, a nagy vasútállomás.
Sok film eszembe jutott. A plafonra csillagjegyek vannak festve, bár eléggé elkoptak már, úgyhogy nem volt könnyű kivenni. Viszont az egész halványbarna-arany színvilága jól visszajött.
Ezt követte az Empire State Building. Kicsit borsos volt a belépő, ha a My Skyride-ot is meg akarjuk nézni (de mondjuk szerintem érdemes, mármint, mikor fogunk legközelebb
 ide jönni??). Ennek ellenére egyedül néztem meg... :P

A kilátás fantasztikus volt (ismét ^^), bár azért a Times Square-t nem lehetett látni ellentétben a skyride videójában állítottakkal (eltakarták a felhőkarcolók). A szimulátor is jó volt, érdekes, hogy még benne állt a World Trade Center. Kevin Bacon kommentálta. Ez volt az első szóló kalandom, és nagyon élveztem azt a két percet is, amíg a néger srácc elkísért a hátsó "különbejárathoz", és ugye beszélgettünk. (Aki megvette a Skyride-ot is, annak kevesebbet is kellett várnia, és máshol ment be.)
Ezután jó sokat lófráltunk, egy pár órácska elment a Macy's-ben, ami bazi nagy ruhabolt (a nagyját megúsztam az ESB-nek köszönhetően ^^). Rengeteg NYC népszerűsítő souvenir bolt van, ami annyira nem meglepő, csak az a kár, hogyha egyet láttál, mindent láttad, nagyon kevés kivétellel.
Aztán VÉGRE elértünk a helyre, amit alig vártam. Képtelen voltam megállni, hogy Joey idézetét kicsit átformálva felkiáltsak:

"It's the Time Square, baby!"

Nem csalódtam, rengeteg kép is készült. Ezután láttuk a Rockefeller Centert (kívülről, mert hogy zárva volt), és a szép kis szökőkútját. Ekkor már elég fáradtak voltunk, úgyhogy hazamentünk.
Még egy hamburget azért ettünk a 26. emeleten, lelátással az éjszakai New Yorkra.


(Ma este lejár a net, holnap meg korán megyünk már, úgyhogy megint kicsit késni fog a blog...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://woohoousa.blog.hu/api/trackback/id/tr463215078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása