HTML

Woohoo, USA!

USA ösztöndíjamról szóló blog

Friss topikok

  • MoonTiger: Látod drága, már csak neked kell egy amerikai milliomost kifognod :) Aki remélhetőleg másfél héten... (2011.09.19. 20:34) Szept. 18. Vasárnap
  • FrostySilver: @mizrolist: Végülis csak nem használom azt a nevemet. xD (2011.09.17. 16:49) Szept. 12. Hétfő
  • FrostySilver: @MoonTiger: Igen, ezek eléggé amerikaiak. :) (2011.09.10. 05:21) Szept. 7. Szerda

Címkék

Szept. 9. Péntek

2011.09.10. 04:31 FrostySilver

Hát, ma magamnak vettem a nyakamba New Yorkot. :)

A Szabadság szobrot már láttam ˙(^^), meg szerintem nem sok pláne van benne, főleg, hogy fel sem engednek a tetejére, csak max le lehet fényképezni jó messziről. Filmekben annyit látjuk, hogy tök mindegy.

A Friends-ről meg kiderült, hogy nem is itt forgatták, hanem L.A.-ban, és bár létrehozták a sorozatban lévő Central Perk kávéház hálózatát, NY-ban még véletlenül sincs. :(

Szóval egyedül blattyogtam. Egyszerűen NY-ban akartam sétálni,a magam ura lenni, ott és akkor megállni, ahol én akarok, és annyit költeni, ami... hát, amitől lehet, hogy lehetett volna kevesebbet. xD De szerintem Tennessee-ben simán behozom majd, ott eleve lesz kaja, meg annyira shoppingolás se lesz.

Voltam az NBC stúdiójában. Tele volt mindenféle sorozatos cuccal - köztük a Jóbarátokkal - szóval... Megvan életem első Büdös Macska csészéje. :)

Utána benéztem egy Lego boltba. Nem mintha itt is vásárolni akartam volna :) de kívülről ott virított pár szobor, így bementem. Elég sok minden volt kirakva csak legóból.

Voltam China Townban is, amit leginkább egy bazi nagy piachoz tudnék hasonlítani. Árakat mondjuk nagyon nem néztem, de lépten-nyomon ruhák, táskák, meg még zöldség-gyümölcs is.

A kínaiaktól elszabadulva a Cosiban forró csokiztam. Egy nénike megkérdezett tőlem egy utcát, mondtam, hogy bocsi, én is túrista vagyok :) de aztán csak ki silabizáltuk.

Az első négeremet is ma ölteltem meg - Free Hugs-os csávó volt. :) De aztán meg mondta, hogy azért adakozzak már, szóval annyira mégsem volt free mondtam, de végül is elég jó fej volt. :) Egy olyan fél órával később egy retikül-kutyától megkaptam a free hugomat. :D

Ezután a Broadwayen jöttem végig vissza, egészen a 13. utcától. Már bezárogattak a boltok, meg én több színházat is szerettem volna látni, szóval ez kissé csalódás volt. :/ De végül persze megint kilyukadtam a Times Square-en, ami még mindig hangulatos. ^^ Most, hogy már 9 utánra értem oda, láttam, hogy szinte nappali világosságot csinál a sok fényreklám.

Hazafelé már metróval jöttem, mert ki voltam purcanva :), + a NY-i metrót is látni akartam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://woohoousa.blog.hu/api/trackback/id/tr973215079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása