HTML

Woohoo, USA!

USA ösztöndíjamról szóló blog

Friss topikok

  • MoonTiger: Látod drága, már csak neked kell egy amerikai milliomost kifognod :) Aki remélhetőleg másfél héten... (2011.09.19. 20:34) Szept. 18. Vasárnap
  • FrostySilver: @mizrolist: Végülis csak nem használom azt a nevemet. xD (2011.09.17. 16:49) Szept. 12. Hétfő
  • FrostySilver: @MoonTiger: Igen, ezek eléggé amerikaiak. :) (2011.09.10. 05:21) Szept. 7. Szerda

Címkék

Szept. 17. Szombat

2011.09.18. 17:56 FrostySilver

East Memphisben... őőő akarom mondani, az ottani Macy's-ben töltöttük a napot...

Sikerült vennem egy szandált 32 dolcsiért. Utána viszont zzzzz....

Westend méretű áruház és CSAK ruhát lehet venni. Rémes. xD

A csajok 5-ig elvoltak, én meg a thai-okkal (fedőnév: "masszőrök", hogy az orruk előtt is ki lehessen beszélni őket :) ) jöttem haza, mert találtak pár Amerikában élő thai-t, aki fuvart ajánlott fel. Ez volt a nap fénypontja... Egyedüli fehérként a kocsiban elszunyókáltam, míg ők makogtak.

Egy karibi étteremben ettünk, az áruházon kívül. Rosita ajánlotta. (Rosita egy kedves fekete csajszi, szintén gyógyszerész. Ő hozott el kocsival a Macy's-be is. 28-nak néz ki, bár 42... :) És van egy 19 éves lánya, pasija nincsen. Abszolút feminista. "What, I don't die cause of not having a man. I need food, drink, shelter. I do not NEED a man." Amúgy cuki, nagyon bírom, és South Parkos akcentussal beszél. Kicsit félve, de mondtam neki, hogy a tacskómat is Rozinak hívják, röhögött. :) )

Este megünnepeltük Ágika születésnapját. Továbbra se vagyok parti arc. Én nem tudok olyan zenére táncolni, ami nem tetszik - meg így a bulihangulatnak esélye sincs kialakulni. Szóval eltötyögtem negyed 2-ig, bár 11-kor már untam.

Ez a post megint nagyon pozitívra sikerült... De annyira más dolgokat csináltam volna inkább... Pld. érdekelt volna az igazi East Memphis, ami a város, nem egy hülye áruház... De egyedül nem voltam elég tökös hozzá. A Macy's kint volt a francban, fél óra kocsikázásnyira a hoteltől. Este meg inkább karaoke-ra mentem volna, mert az mindig vicces. :)

Kiegészítés: A Wine and Cheese party azért nem volt rossz. Mint megtudtam, nem lekoppintva voltunk, hanem ez az amcsiknál így szokás, hogy mindenhol beszélgetnek egy kicsit, aztán továbbmennek. Viszont volt egy csaj, akivel tök jól el tudtunk beszélgetni filmekről, kb hasonló is az ízlésünk (Bakancslista, Tom Hanks, Meryl Streep, etc.). :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://woohoousa.blog.hu/api/trackback/id/tr563236439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása